Klachten en Garantie

Garantie

Bij TuneSonic B.V. streven we ernaar om alleen producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Mocht er echter onverhoopt toch een defect optreden aan een van onze producten, dan willen we dit graag voor u oplossen.

Garantievoorwaarden:

  • U dient binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact met ons op te nemen.
  • Indien het gebrek onder de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging van het product.

Klachten

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan raden we u aan om eerst contact met ons op te nemen. Dit kan via e-mail naar info@tunesonic.nl of door gebruik te maken van het contactformulier op onze website.

Stappen bij een klacht:

  • Neem contact met ons op via e-mail of het contactformulier.
  • We zullen ons best doen om samen tot een passende oplossing te komen.
  • Als we er samen niet uitkomen, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
  • Sinds 15 februari 2016 is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Mocht u nog vragen hebben over onze garantie- of klachtenprocedure, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen middels onderstaand formulier.

Om je een gepersonaliseerde winkelervaring te bieden, maakt onze site gebruik van cookies.
cookiebeleid.
Selecteer de velden die moeten worden weergegeven. Anderen zullen verborgen zijn. Slepen en neerzetten om de volgorde te wijzigen.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Klik buiten om de vergelijkingsbalk te verbergen
Vergelijk
Waar ben je naar op zoek?